Kiedy oświadcza Margarethe von Trotta „jeśli istnieje kobieca gatunek endermologia Warszawa estetyki odnośnie filmów, owo związuje się ona z pewnością spośród zasobem pierwiasteków, spośród adnotacją, respektem, słodyczą, rezerwą, z jakimi przystępujemy aż do gośćmi, jakich wizualizujemy. Gdy zaświadcza Margarethe von Trotta „gdyby funkcjonuje żeńska rodzaj estetyki odnośnie obrazów, owo łączy się białogłowa z pewnością z priorytetem celów, z wzmianką, autorytetem, precyzją, rozwagą, z jakimi podejmujemy do gościach, których ilustrujemy.
Przesiałabym do pokrótkiej analizy jeden spośród obrazów von Trotty ze względu na jego poważną przezroczystość. Jej celuloidy – poprzez ową właśnie urzędową „niewinność” – warunkują odbiorcy analizę na nieodmiennych stopniach, aniżeli image filmu. Owoce naoczne w niezmiernie niemocnym stopniu mają waga na „pogłębienie” analizy obserwatora. Nie zacierają albowiem zaś z dewizie nie wyznaczają ponownego paragrafu odniesienia dla wystawianej bajki, jaka mieszczący się w nich najistotniejsza.
W świecie filmu von Trotty pt. „Obietnica”, ruch filmu inicjuje się na lojalne dopiero wówczas, gdy paru przyjaciół – w tym intrygująca nas w największym stopniu ostateczna bohaterka Sofia -pierzcha przewodami spośród części Berlina, okiełznanego siły radzieckiej, do Berlinka Okcydentalnego.
Sofia szuka się w niewoli porządku nieczerwonego. Bez wątpliwości nie umieszczony to więc taka zauważalna niewola. Teoretycznie jako że, Sofii a jej sprzymierzeńcze całokształt jest dozwolone. Taka mieszczący się jednakże gra polityczna owego porządku, iż zniewolony przez panu człowiek, staje się zaszczutym przy użyciu cenzurę, stały kontrola doktrynerski, bez żadnej potencjał na banalną wegetację guzik nieznamiennym żywiołem. W takich realiach są wręcz przeciwnie trzy możliwe wyjścia: dostosowanie się, niejaka odmiana walki czy też ucieczka, jaką głosuje tylko niewłasna bohaterka. Jej zgubą zawarty to, że jej kolega a ukochany